Makkelijk en open contact, dat is erg belangrijk voor Privium
Een selectieronde uit meerdere uitzendbureaus door Privium waaruit De Werkstudent gekozen werd: zo is de eerste samenwerking met Privium en De Werkstudent tot stand gekomen. Privium is een serviceprogramma van Schiphol voor frequente (zakelijke) reizigers die zonder oponthoud willen reizen.
Privium biedt exclusieve faciliteiten aan die zorgen voor snelheid, comfort en voorrang. Om deze processen zo soepel mogelijk te laten verlopen, levert De Werkstudent aan Privium leidinggevenden, baliemedewerkers en food- and beveragemedewerkers.
Deze samenwerking blijkt steeds weer een schot in de roos. Femke Woltman, Operationeel manager van Privium vertelt over haar ervaring met De Werkstudent. 'Het contact met De Werkstudent is erg goed. We werken prettig samen en communiceren open met elkaar.'
Femke heeft een lange geschiedenis op Schiphol. 'Na mijn studie Bedrijfskunde in Rotterdam ben ik in dienst gekomen van de Schiphol Group. Ik werk er nu bijna 12 jaar.' In haar functie als Operationeel Manager is ze verantwoordelijk voor de operatie van het Privium programma.
Binnen Privium heeft ze te maken met verschillende processen, zoals de parkeerfaciliteiten, het callcenter en de security. 'Worden plannen nagekomen, wat gaat goed, wat kan beter, zijn er veranderingen en hoe gaan we daar met elkaar mee om? Zijn vragen die we onszelf voordurend moeten stellen om de service te verbeteren,' vertelt Femke.
Bij het uitvoeren van deze services is ook goed contact met De Werkstudent essentieel. Gelukkig ontbreekt het volgens Femke niet aan een goede verhouding.
'Omdat De Werkstudent relatief klein is, is er makkelijk contact met meerdere medewerkers. Ze weten wie je bent, wat er speelt, ook al is het niet altijd hun account. Dat is erg belangrijk voor een serviceprogramma als Privium.'
Vind op onderwerp