Callcenter salaris
Het salaris dat je ontvangt als je bij een callcenter werkt, is afhankelijk van de werkgever waar je werkt. Sowieso hoor je natuurlijk altijd het minimumloon te ontvangen.
Voor meer informatie over het minimumloon zie
https://www.werkstudent.nl/minimumloon/.
Houdt jouw werkgever de CAO voor facilitaire callcenters aan, dan zijn er wat meer afspraken na te lezen.
In de CAO Facilitaire Contactcenters staan afspraken over loon, toeslagen, werktijden, overwerk, vakantie en pensioen.
CAO
De Collectieve Arbeids Overeenkomst is van toepassing voor callcenter-medewerkers die in dienst zijn voor 1 mei 2012.
De callcenter-medewerkers die na 1 mei in dienst zijn gekomen zullen het moeten doen met de direct afspraken met het callcenter, danwel met de oude regelingen als er niet tot een nieuwe CAO overeenkomst is gekomen.
Lees dan hier de complete CAO voor de
Facilitaire Contactcenters
Heb je nog geen callcenter werk en wil je een leuk salaris ontvangen? Kijk dan bij onze
callcenter vacatures!
Vind op onderwerp