Bijbaan callcenter
Een leuke bijbaan vinden in Amsterdam is niet altijd makkelijk. Probeer daarnaast ook maar eens baan te vinden waar je later ook nog wat aan hebt. Het is slim om tijdens je bijbaan aan je vaardigheden te werken die je in de toekomst van pas kunnen komen. Daarnaast moet een bijbaan natuurlijk wel het een en ander opbrengen.
Werken in de klantenservice is ideaal als bijbaan. Waarom? Met een baan in de klantenservice doe je verschillende vaardigheden op die je kunnen helpen in je toekomstige carrière. Daarnaast heb je de kans om goed te verdienen.
Wat zijn nu eigenlijk de voordelen van een callcenter bijbaan in Amsterdam? Welke vaardigheden kan jij verder ontwikkelen in je bijbaan als klantenservice medewerker? Enkele voordelen van een callcenter bijbaan staan hier op een rij:
- Met een baan in de klantenservice verkrijg je commercieel inzicht.
- Door een callcenter bijbaan kan je het leren om klanten vriendelijk te woord te staan en beter helpen. Je wordt er servicegericht door.
- Callcenter werk zorgt ervoor dat je op meerdere niveaus leert communiceren, door je in de doelgroep te verplaatsen krijg je sneller gedaan waarvoor je belt.
- In de klantenservice leer je om te werken aan je ambities. Je stelt je jezelf doelen/targets en werkt ernaar om deze te behalen.
- Door een callcenter bijbaan weet jij wat het is om je in een product of dienst te verdiepen en deze op de juiste manier te verkopen / onder de aandacht te brengen in een gesprek.
Een bijbaan of parttime functie in een callcenter in Amsterdam is prima te combineren met andere bezigheden als een studie of huishouden. De meeste klantenservice banen zijn tenslotte flexibel in te vullen, parttime of fulltime of misschien wel in oproepdiensten ’s ochtends of ’s avonds.
Geïnteresserd in een klantenservice baan en wil je werken in Amsterdam? Bekijk dan vooral ons
vacatureaanbod klantenservice.
Vind op onderwerp