Callcenter agent
Als callcenter agent bel je zonder schroom klanten of prospects op. Dit doe je uiteraard alleen nadat je de lijst van de telewet raadpleegd om na te gaan of mensen benaderd willen worden. Als callcenter agent val je dus nooit zomaar mensen lastig! Als callcenter agent ben je op alle vragen voorbereid. Je geeft advies over een product of dienst.
Als callcenter agent inbound word je gebeld door klanten die advies nodig hebben of vragen hebben over jouw product of dienst. Als callcenter agent outbound benader je mensen om ze te informeren over een dienst of product, of om onderzoek uit te voeren. Veel mensen die outbound gebeld worden hebben zelf aangegeven behoefte te hebben aan een product of dienst, deze mensen bel je als callcenter agent na.
Een callcenter agent heeft veel in huis: lef, commercieel inzicht, maar ook hulpvaardigheid en klantvriendelijkheid. Meer weten over een functie als callcenter agent? Kijk bij onze huidige vacatures:
www.werkstudent.nl/vacatures.
Meer weten over callcenter werk? Lees ook deze pagina waarin het
callcenter werk en de mogelijkheden voor callagents verder uitgelegd worden.
Vind op onderwerp